Veelgestelde vragen

1. Hoe gaat dat met ruilen en retour zenden?

Ruilen:
Helaas kan ons systeem geen items ruilen.
Je kunt het gewenste item zelf opnieuw bestellen en het item dat niet naar wens is aan ons retour sturen.
Wij zullen jouw geld terugstorten op jouw rekening zodra wij jouw item hebben ontvangen.
Retour zenden:

Stuur de pakbon die bij je bestelling is meegeleverd en het artikel voldoende gefrankeerd terug naar:
Q.P.O. Logistics B.V.

t.a.v. Tante Betsy Retouren
Nijverheidsstraat 39-D
6681 LN Bemmel
Versturen kan met elke willekeurige vervoerder.
Bewaar het verzendbewijs goed, tot wij jouw retour hebben verwerkt.
Je krijgt een bevestigingsmail zodra we je retour hebben verwerkt.
De uitbetaling volgt dan binnen enkele dagen tot hooguit een week.
Tijdens drukke periodes bij de sale en bij de start van nieuwe collecties kan dit iets langer duren.

 

2. Wanneer krijg ik het geld van mijn retour terug?

Als je iets retour hebt gestuurd krijg je je geld teruggestort via de betaalwijze waar de aankoop mee is gedaan.
Je krijgt een bevestigingsmail zodra we je retour hebben verwerkt.
De uitbetaling volgt dan binnen enkele werkdagen tot hooguit een week.
Dit kan oplopen tijdens drukke periodes bij de sale en bij de start van nieuwe collecties.
Let op: wij storten geld terug onder de naam Mollie.

 

3. Wat is jullie retourbeleid?

Je mag je order binnen 30 dagen nadat je het hebt ontvangen terugsturen, op voorwaarde dat het product in de originele verpakking zit, compleet met alle bijbehorende labels en accessoires.
Het item mag niet gedragen zijn, gewassen of op een andere wijze veranderd.
We houden ons het recht voor om retourartikelen die niet aan deze eisen voldoen te weigeren voor terugbetaling.
Deze artikelen worden dan aan koper teruggestuurd met opgave van reden.

 

4. Ik heb een cadeaubon gebruikt bij een order die ik nu wens retour te sturen. Krijg ik dan geld terug?

Als je de bestelling terugstuurt, wordt de gehele bestelling of een gedeelte dat met een kadobon is voldaan weer op de kadobon geactiveerd.

 

5. Hoe vallen de jurkjes?

De jurkjes vallen op maat, bij twijfel kun je het beste onze maattabellen of artikelomschrijving raadplegen.

 

6. Item uitverkocht. Komt deze weer terug?

Als iets is uitverkocht, komt exact hetzelfde jurkje niet terug.
Soms wel hetzelfde model maar dan met andere stofjes/printjes.
Like de TanteBetsy Facebook pagina, daar post Tante Betsy de updates van de voorraden, collecties en leuke nieuwtjes.
Schrijf je in op de Back in stock functie, dan krijg je een maitje als het ooit weer in voorraad komt.
Klik hiervoor op de gewenste/uitverkochte maat en vul jouw gegevens in.

 

7. Mijn artikel heeft mankementen na een paar keer dragen, wat moet ik doen?

Stuur ons een e-mail [email protected] waarbij je duidelijk vermeldt:
- naam
- ordernummer
- omschrijving van de klacht
- foto van de klacht
Producten die door normaal gebruik slijten worden niet gezien als een productiefout.
Als de klacht gegrond is, vragen we je het artikel terug te sturen waarbij wij de gemaakte verzendkosten vergoeden.
Daarna krijg je je geld terug of je mag een ander (gelijkend) artikel in dezelfde prijs uitzoeken.

 

8. Ik ben te laat met mijn retour terug sturen:

Geen nood, de termijnen zijn wettelijk minimum richtlijnen, daar kunnen we soms wel wat van afwijken.

 

9. Hoe word ik op de hoogte gehouden van nieuwe artikelen/collecties?

Abonneer je op onze nieuwsbrief, zo blijf je als eerste op de hoogte van alle nieuwtjes.
Ook kan je onze TanteBetsy Facebook pagina liken of ons volgen op Instagram en TikTok!
Op onze Social Media kanalen deelt Tante Betsy vaak updates, winacties, kortingscodes en veel meer!

 

10. Mijn retour is niet aangekomen:

Mail even naar [email protected], dan gaan we het voor je napluizen.
Vermeld dan je ordernummer. Geen nood, het komt altijd goed.
Handig om je verzendbewijs te bewaren, zo kunnen we je sneller helpen.

 

11. Ik heb het verkeerde artikel ontvangen/ik heb dit niet besteld/bestelling was niet volledig:

Mail naar [email protected], dan maken we het in orde.

 

12. Ik wil mijn order annuleren/wijzigen, kan dat?

Mail naar [email protected], dan gaan we dat proberen.
Zodra je de order geplaatst en betaald hebt gaan we er namelijk meteen mee aan de slag.
ER is dus maar een beperkte korte tijd om je order te cancelen en we kunnen niet altijd garanderen dat dit gaat lukken.

 

13. Een artikel ik in mijn winkelmandje opeens verdwenen/ik kan niet door naar afrekenen. Hoe kan dit?

De artikelen die je in je mandje stopt worden niet voor je gereserveerd.
Als er van een bepaald populair artikel nog maar een paar over zijn en een ander zijn/haar aankoop eerder voltooid, kan het zijn dat dit artikel voor jou niet meer beschikbaar is.
Dus het is zaak om niet lang te twijfelen :).

 

14. Ik ben op vakantie en wil mijn bestelling bij mijn vriendin/dochter/familie laten bezorgen. Als ik met Billink wil betalen krijg ik een foutmelding. Waarom?

Het systeem van Billink laat niet toe dat je bezorgadres anders is dan je factuuradres. Deze maatregel is getroffen om fraude te voorkomen.
Je kan eventueel wel kiezen voor een andere betaalmethode zodat je toch voor een ander afleveradres kan kiezen.

 

15. Ik heb een creditnota per e-mail gekregen, maar ik heb het bestelde artikel nooit ontvangen. Hoe kan dit?

Helaas is het door jou bestelde artikel niet verstuurd vanwege een voorraadverschil en is het nu uitverkocht in jouw maat.
We kunnen het artikel niet meer op korte termijn leveren.
Daarom storten we het geld terug op jouw rekening.
Om het bedrag terug te kunnen storten wordt er een creditnota aangemaakt.
Heel soms komt jouw favoriete artikel weer terug online via de retouren.
Indien je hiervan op de hoogte wil worden gehouden kan je het beste bij het gewenste artikel en maat, jouw e-mailadres achter.
Wij zullen je dan per e-mail benaderen wanneer dit artikel weer terug op voorraad is.

 

16. Welke maat dragen jullie modellen op de foto's?

De meeste modellen dragen een S.
Samples worden alleen in deze maat gefabriceerd.
Wanneer de collectie binnen is, willen wij de grotere maten promoten omdat we variatie belangrijk vinden.
Deze foto's vind je soms op de website terug maar vooral op onze Social Media kanalen.

 

17. Ik heb net voor de sale begon nog wat gekocht, nu is alles goedkoper. Kunnen jullie mij het verschil vergoeden?

Sorry, we kunnen niet achteraf de prijs veranderen of hier een vergoeding voor geven.
We hebben elk jaar strikte data waarop wij starten met onze sale, zodat iedereen daar rekening mee kan houden.