0

Mini cart

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Veelgestelde vragen

1. Hoe gaat dat met ruilen en retour zenden?

Ruilen:

Helaas kan ons systeem geen items ruilen. Je kunt het gewenste item zelf opnieuw bestellen en het item dat niet naar wens is aan ons retour sturen. Wij zullen jouw geld terugstorten op jouw rekening zodra wij jouw item hebben ontvangen.

Retour zenden:
Stuur de pakbon die bij je bestelling is meegeleverd en het artikel voldoende gefrankeerd terug naar:

                    Evers Logistiek
                    t.a.v. Tante Betsy Retouren
                    Nijverheidsstraat 39b
                    6681 LN Bemmel

Versturen kan met elke willekeurige vervoerder. Houd zelf het verzendbewijs en bewaar dit tot we jouw retour hebben afgehandeld. Je krijgt een bevestigingsmail zodra we je retour hebben verwerkt. De uitbetaling volgt dan binnen enkele dagen tot hooguit een week. Tijdens drukke periodes bij de sale en bij de start van nieuwe collecties kan dit iets langer duren.

2. Wanneer krijg ik het geld van mijn retour terug?

  • Als je iets retour hebt gestuurd krijg je je geld teruggestort via de betaalwijze waar de aankoop mee is gedaan. Je krijgt een bevestingsmail zodra we je retour hebben verwerkt. De uitbetaling volgt dan binnen enkele dagen tot hooguit een week. Dit kan oplopen tijdens drukke periodes bij de sale en bij de start van nieuwe collecties.

3. Wat is jullie retourbeleid?

  • Je mag je order binnen 30 dagen nadat je het hebt ontvangen terugsturen, op voorwaarde dat het product in de originele verpakking zit, compleet met alle bijbehorende labels en accessoires. Het item mag niet gedragen zijn, gewassen of op een andere wijze veranderd. We houden ons het recht voor om retourartikelen die niet aan deze eisen voldoen te weigeren voor terugbetaling. Deze artikelen worden dan aan koper teruggestuurd met opgave van reden.

4. Ik heb een kadobon gebruikt bij een order die ik nu wens retour te sturen. Krijg ik dan geld terug?

  • Als je de bestelling terugstuurt, wordt de gehele bestelling of een gedeelte dat met een kadobon is voldaan weer op de kadobon geactiveerd.

5. Hoe vallen de jurkjes?

  • De jurkjes vallen op maat, bij twijfel kies altijd een maat groter.
  • Bij de beschrijving van de jurk zetten we zoveel mogelijk informatie over de pasvorm.
  • Bijna alle knielange jurkjes zijn ongeveer 100 cm lang, gemeten vanaf de schouder achter tot onderaan.

6. Ik heb een mooie jurk op het oog, maar deze is er niet meer in mijn maat of is helemaal uitverkocht. Komt dit jurkje nog weer terug?

  • Als iets is uitverkocht, komt exact hetzelfde jurkje meestal niet terug. Soms wel hetzelfde model maar dan met andere stofjes.
  • Like de TanteBetsy Facebook pagina, daar post Tante Betsy de updates van de voorraden, collecties en leuke nieuwtjes.
  • Schrijf je in op de Back in stock functie, dan krijg je een maitje als het ooit weer in voorraad komt.

7. Mijn artikel heeft mankementen na een paar keer dragen, wat moet ik doen?

- naam
- ordernummer of factuurnummer
- omschrijving van de klacht
- foto van de klacht

Producten die door normaal gebruik slijten worden niet gezien als een productiefout. Als de klacht gegrond is, vragen we je het artikel terug te sturen waarbij wij de gemaakte verzendkosten vergoeden. Daarna krijg je je geld terug of je mag een ander (gelijkend) artikel in dezelfde prijs uitzoeken.

8. Ik ben te laat met mijn retour terug sturen:

  • Geen nood, de termijnen zijn wettelijk minimum richtlijnen, daar kunnen we soms wel wat van afwijken.

9. Hoe word ik op de hoogte gehouden van nieuwe artikelen/collecties?

  • Like de TanteBetsy Facebook pagina, daar deelt Tante Betsy vaak updates en nieuwtjes. Net als op Instagram.
  • Abonneer je op de nieuwsbrief.

10. Mijn retour is niet aangekomen:

  • Mail even naar info@tantebetsy.com, dan gaan we het voor je napluizen. Vermeld dan je ordernummer. Geen nood, het komt altijd goed.
  • Handig om je verzendbewijs te bewaren, zo kunnen we je sneller helpen.
  • Retourartikelen gaan eerst een paar dagen in Corona-quarantaine.

11. Ik heb het verkeerde artikel ontvangen / ik heb dit niet besteld / de bestelling was niet volledig:

12. Ik wil mijn order annuleren, kan dat?

  • Mail naar info@tantebetsy.com, dan gaan we dat proberen. Zodra je de order geplaatst en betaald hebt gaan we er namelijk meteen mee aan de slag. Dus is er maar een beperkte, korte tijd om je order te cancellen en kunnen we niet altijd garanderen dat dit gaat lukken.

13. Een artikel dat ik in mijn winkelmandje had gedaan is opeens verdwenen! Hoe kan dit?

  • De artikelen die je in je mandje stopt worden voor je gereserveerd. Echter als van een bepaald populair artikel en een bepaalde maat er nog maar een paar over zijn, en iemand anders voltooid zijn aankoop eerder door een betaling te doen is het voor jou niet meer beschikbaar. Dus het is zaak om niet lang te twijfelen :)

14. Ik ben op vakantie en wil mjn bestelling bij mijn vriendin/dochter/familie laten bezorgen. Als ik met Billink wil betalen krijg ik een foutmelding. Waarom?

  • Het systeem van Billink laat niet toe dat je bezorgadres anders is dan je factuuradres. Deze maatregel is getroffen om fraude te voorkomen.

15. Ik heb een creditnota per e-mail gekregen, maar ik heb het bestelde artikel nooit ontvangen. Hoe kan dit?

  • Helaas is het door jou bestelde artikel niet verstuurd vanwege een voorraadverschil en is het nu uitverkocht in jouw maat. We kunnen het je niet meer leveren op korte termijn. Daarom storten we het geld terug op je rekening. Om het bedrag terug te kunnen storten wordt er een creditnota aangemaakt. Heel soms komt jouw favoriete artikel weer terug online via de retouren.

16. Welke maat dragen jullie modellen op de foto's?

  • De meeste modellen dragen een S. Soms doen we een M omdat we variatie belangrijk vinden.

17. Ik heb net voor de sale begon nog wat gekocht, nu is alles goedkoper. Kunnen jullie mij het verschil vergoeden?

  • Sorry, we kunnen niet achteraf de prijs veranderen of een vergoeding geven. We hebben elk jaar strikte data waarop we salen, zodat iedereen daar rekening mee kan houden.

18. Welke Coronamaatregelen hebben jullie getroffen?

  • Wij werken volgens de voorschriften van het RIVM. Alle artikelen zijn in plastic folie verpakt en liggen enkele dagen geïsoleerd voordat ze (online) worden verkocht. Alle retourgoederen blijven 2 dagen in quarantaine voordat ze worden uitgepakt. Retourartikelen met gebruikssporen worden niet meer in de voorraad teruggenomen.
Loading...